Travel uke og spennende helg

Da er jeg på vei til Gardermoen for å dra på kortur til Gdansk. Gleder meg veldig, har hørt at det er en fin by og vi har et fint opplegg som vi skal være med på. Skikoret har ikke vært på noen tur siden pandemien, så nå har vi virkelig fortjent det!

Det har vært en travel uke, og den startet med sommerfest med Skikoret, i hagen til Ranveig. Strålende vær, knallgod mat fra Rock”n Roll catering og god stemning. Etter maten dro vi igang med litt sang, til naboenes fornøyelse. Noen kom til hekken og tok bilder mens vi sang, og vi bare flirte og vinket tilbake.

Så var det sommerkonsert med Moss Vocalis på Moss Arena. Veldig gøy å synge de sangene som jeg har øvd så mye på- kosa meg stort. Moss Vocalis er en veldig flink vokalgruppe, som synger litt avansert arrangerte sanger, du må virkelig konsentrere deg, og det låter skikkelig fint!

Jeg synes alltid det er synd når konserten er over  for det er da jeg føler at sangene sitter og det begynner å bli gøy- og så er det over. Men jeg blir gjerne med videre til høsten, så da kommer vel noen av de tilbake på repertoaret.

I går var jeg på sommerfest med familien. Synes det var skikkelig hyggelig å samle alle før vi forsvinner ut på sommerferie. Foruten grillmat, hadde vi tacosuppe og pai med laks og spinat. Den var kjempegod og anbefales!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men nå er jeg superglad for nye opplevelser, og vil nok lage blogg hver dag hele helgen-  følg gjerne med om du vil!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg