OK, dette har vært litt av en prosess.
Jeg reiste på interrail da jeg var 16 år, og det var ganske ukomplisert! Bare å hoppe på og hoppe av, og kosta ikke skjorta heller. Var drit gøy-litt hippi isj følelse. Var i Paris, Imst Lublijana, og mange andre europeiske byer.
Nå søkte jeg self på Vy, norsk interrail løsning. Men så poppa det opp Europarundt.no med 15%rabatt om du bestilte før angitt dato.
Sa endte vi på 5129 kr for 22 dager, kontra 7600 kr norsk interrail.
Og for en service fra Trailplanner kundeservice og Rail planner!.Lasta ned app og interrail pass, og la inn alle planlagte distanser. Helt perfekt!
Booker alltid via Booking.com for overnatting, og det er alltid noe ledig som passer. Har brukt de på alle Pilgrimsturer og har god erfaring.
Alle tog som krever bestilte plassbilletter er også bestilt og betalt. Da er det bare opp til oss å rekke det riktige toget. Phu, håper det går på “skinner “
Kunne tatt fly-og kunne kjørt bobil-men dette er en helt annen opplevelse som jeg gleder meg til !




Jeg dro også på Interrail ofte. 4 ganger i alle fall 🙂Kjøpte bare billetten, alt annet tok vi underveis. Sov på toget for å spare penger. Sånt orker man jo ikke nå 😂
Hei, helt enig, det orker vi ikke. Satser på å komme tidlig frem til byene, så vi får sett oss omkring litt. Takk for at du deler erfaring
Kar
Dette blir spennende. Gleder meg til å følge dere underveis, og få full rapport når dere kommer frem. Bon voyage!!