Når det blåser votter og vinter!

Når der blåser votter og vinter og egentlig er veldig surt, selv om det er varmegrader, er det greit å finne på inneting.Planen var egentlig å gå langtur opp på Høyda, spille Bowling og spise  pizza, men det ble kort tur til butikken, og inneliv.

Startet med å rydde i alle bildene på PC”n. Fikk inspirasjon da vi hadde ryddedag på kontoret, og jeg fant 2 gamle kameraer stappfull av bilder, bl.a fra Graceland i USA. Hadde det ganske gøy med å lage mapper og organisere alt sammen. Har alltid vært veldig glad i å ta bilder, de forteller liksom en liten historie og gir meg mange minner om fine opplevelser. Dette bildet  er fra en tur vi hadde til København.

Når du har spist grønnsakssuppe hele dagen i 2 uker (minus helga) var det utrolig godt å sette tenna i et rekesmørbrød. Reker er og blir en favoritt, all sjømat nytes forresten her i huset!

Enda et strikkeprosjekt er ferdig. Jeg er stolt nå over å ha fått landa så mange strikkeprosjekter som har ligget på vent. Jeg har vært så usikker på om jeg skulle rekke den opp, for øverste mønsteret ble ikke helt rett over det midterste, men bestemte meg for å gi blaffen. Stress med å rekke opp! Den ble fin nok.

Denne vesten synes jeg er skikkelig tøff, litt cowgirl og vil passe bra til boots.

Da kvelden kom var det helt innafor å fyre opp lys i stua og sette seg i godstolen for å begynne på en ny serie, 1923.

Denne serien følger forfedrene til familien Dutton fra «Yellowstone» tidlig på 1900-tallet i det fjellrike Vest-Amerika, hvor de opplever pandemier, historisk tørke, slutten av forbudstiden og begynnelsen av den store depresjonen.

Fin serie og en trivelig kveld i vår lune hule! Så kunne det bare blåse votter og vinter ute!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg