Hjem

Da ringte klokka 0530, og etter en urolig natt med et skikkelig regnvær, lyn og torden, var det to trøtte tryner som til slutt fant frem til flysetene Santiago de Compostela- Gatwick, London

Over skyene skinner alltid solen, men det var litt turbulens underveis. Forsinkelser på 1 time, gjorde meg litt urolig- for neste fly fra Gatwick – Oslo går jo fra en annen terminal vi må ta toget til- men da glemte jeg jo at klokka i London er 1 time tidligere enn hjemme.

Så da fikk vi tid til å dele en god fish and chips, før vi måtte go to gate. Det var deilig, ettr en så tidlig start fra herberget!

Heldige oss ble hentet på Gardermoen og ble ønsket velkommen hjem med festbord full av sjømat!

På grunn av en avtale, kom vi oss ikke hjem før i dag – men her setter jeg endelig nøkkelen i døra! ….PS.. det er ikke feil å lande her:

Nå må alt bare synke litt, men for en tur! Jeg tror nesten ikke det er sant enda, at disse beina har gått 80 mil, men jeg har jo kjent det.

I morgen får vi hyggelig besøk  så følg med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg