Countryfestivalen i Ed

Denne gangen lar jeg bildene tale for seg selv. Vi hadde det kjempefint og hørte masse god musikk, og høydepunktet var selvfølgelig Jill Johnson.

Jeg gledet meg mest til å bruke alle klær som vi har etter Country Wear’ og jøye meg- det tok jo helt av. Første kvelden hadde vi frynsejakker og de ble skamrost og flere ville kjøpe de til ublu pris. En journalist fra lokalavisa var på oss med en gang! Andre kvelden var det countrykjole og skinnvest, samme reaksjon. Men det toppa seg fullstendig når vi stasa oss opp med dress og flosshatt lørdagen, vi gikk rundt og ble tatt bilder av i ett sett. Avisen også.

Ikke fordi det er så viktig, men koselig å vise frem alt det fine vi har- og det vi har skapt igjennom så mange år. Og i Sverige var dette tydligvis populært.

Traff masse fine folk og hadde gode stunder med venner. Koselig nachspiel i forteltet en kveld med en coutrytrubadur, som var superflink og ble et nytt vennskap!

1 drøy time fra hytta- helt perfekt når vi har en “syk” bobil.

Det eneste jeg ikke fikk med meg var denne tatooen- bestilte rime men det var sånn kø at det ble ikke noe av. En annen gang kanskje.

Anbefaler svenske countryfestivaler- det finnes mange!

Nå skal “vi” på verksted før nye eventyr- håper vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg